1. Moja płatność nie przeszła. Jak ponownie opłacić zamówienie?
a. Proszę się skontaktować z Administratorem Sklepu Internetowego: sklep@himountain.pl / tel. 733 557 072
b. Wpłatę można dokonać też przelewem na konto, ustalając to wcześniej z Administratorem Sklepu Internetowego: sklep@himountain.pl / tel. 733 557 072
Wpłatę można dokonać przelewem na konto:
Globewalker Sp. z o.o.
43-190 Mikołów
ul. Górnośląska 10
mBank
PL 77 1140 2004 0000 3702 7752 8535
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
2. Jak szybko od zamówienia otrzymam zamówiony towar?
Wszystko zależy od konkretnego produktu i jego dostępności na danym magazynie (zazwyczaj 1 do 3 dni). Czasem jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 14:00 może zostać wysłany jeszcze tego samego dnia. Przy zamówieniu kurierem towar ten powinien dotrzeć do odbiorcy kolejnego dnia.
Okresowo (przed świętami, w przypadku wyprzedaży, dużych ofert) czas realizacji zamówienia ze względu na dużą ilość obsługiwanych zleceń może ulec wydłużeniu.
3. W jaki sposób realizowane są zamówienia w Sklepie Internetowym?
Zamówienia internetowe są realizowane z kilku magazynów. Zamówienia przyjmowane po godzinie 14:00 są najczęściej przekazywane do realizacji kolejnego dnia. Sprawdzana jest dostępność i po skompletowaniu i wydrukowaniu dokumentu sprzedaży towar odbierany jest przez kuriera.
4. W jaki sposób mogę wymienić towar?
Jeżeli od daty otrzymania towaru nie upłynęło więcej niż 14 dni w celu jego wymiany (na inny kolor lub rozmiar) proszę się skontaktować z Administratorem Sklepu Internetowego w celu ustalenia szczegółów
telefon: 733 557 072
email: sklep@himountain.pl
Przesyłkę należy na własny koszt wysłać na adres: HiMountain Sklep Internetowy ul. Armii Krajowej 9A (pok. 020) 41-506 Chorzów .
Wraz z towarem należy odesłać dokument zakupu, bądź jego kopię i informację na jaki kolor/rozmiar miałaby nastąpić wymiana. Wymieniany towar zostanie wysłany na podany w zamówieniu adres.
5. W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Jeżeli od daty otrzymania towaru nie upłynęło więcej niż 30 dni należy wysłać przesyłkę na własny koszt na adres: HiMountain Sklep Internetowy
ul. Armii Krajowej 9A (pok. 020) 41-506 Chorzów .
Wraz z towarem proszę odesłać dokument zakupu bądź jego kopię. Prosimy również o podanie nr konta bankowego na które wpłynie zwrot kwoty za towar (jeśli płatność była dokonana przez DotPay nie jest to konieczne).
6. Czy można wierzyć dostępności produktów prezentowanej na stronie esklepu?
Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane stany magazynowe towarów były aktualne, jednak w wyjątkowych sytuacjach, gdy zamawiany towar jest zarezerwowany lub uszkodzony zachodzi konieczność anulowania zlecenia którego nie jesteśmy w stanie zrealizować. Zawsze w takich sytuacjach klient otrzymuje informację mailem lub telefonicznie.
7. Co oznaczają zmiany statusów otrzymywanych pocztą email?
a. Zmiana statusu na "Zamówienie utworzone": oznacza, że Zamówienie zostało przyjęte do realizacji przez sklep internetowy
b. Zmiana statusu na "Oczekujące na kuriera": oznacza, że Zamówienie jest spakowane i oczekuje na debranie przez kuriera.
c. Zmiana statusu na "Zrealizowane": oznacza, że Zamówienie zostało przekazane do wysyłania w sklepie internetowym
d. Zmiana statusu na "Anulowane": oznacza, że Zamówienie zostało anulowane po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem