Twój koszyk jest pusty 0,00 zł

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas dostawy Zamawiający powinien odesłać produkt na adres:

 

Sklep Internetowy HiMountain
ul. Słowackiego Juliusza 45
40-093 Katowice

 

Reklamacje produktów zakupionych od 25.09.2015 których sprzedawcą jest firma Globewalker Sp. z o.o i odesłanych na adres: Sklep Internetowy HiMountain, ul. Słowackiego Juliusza 45, 40-093 Katowice,  rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep internetowy przesyłki z reklamowanym produktem.

 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.



Reklamacje produktów zakupionych do  25.09.2015  których sprzedawcą (dane na fakturze) był firmy:

a. MOUNT Sp. z o.o. , ul. Ceramiczna 1, 41-600 Świętochłowice
b. Sklepy Firmowe PL Sp. z o.o. , ul. Ceramiczna 1, 41-600 Świętochłowice
 
Rozpatruje firma:

MOUNT Sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 1,
41-600  Świętochłowice
email: syndyk.mleski@interia.pl

Zalecany wcześniejszy kontakt przed odesłaniem towaru.
 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.