Twój koszyk jest pusty 0,00 zł

Zwroty

Zamawiający może odstąpić od umowy kupna towaru zakupionego w sklepie internetowym HiMountain (www.himountain.pl) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

 

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 14 dni, na adres: Sklep HiMountain, ul.Słowackiego 45, 40-093 Katowice.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.

 

Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie (np. folię chroniącą wyświetlacz) lub plomby zabezpieczające towar.

Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny zamawianego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, poprzez uznanie rachunku karty płatniczej lub w przypadku e-przelewu rachunku bankowego, użytej we wcześniejszej transakcji zakupu tego towaru, lub poprzez wykonanie przelewu przez Globewalker Sp. z o.o. na wskazane przez Zamawiającego konto.


 

Wymiana towaru

Zakupiony poprzez sklep internetowy HiMountain towar można wymienić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, jeżeli towar ten nie nosi śladów użycia, jest w stanie umożliwiającym dalszą odsprzedaż, a towar na wymianę jest dostępny w sieci sklepów HiMountain.

 

 

W przypadku podjęcia decyzji o wymianie towaru, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 14 dni, od daty otrzymania towaru, na adres ustalony z administratorem sklepu internetowego drogą elektroniczną sklep@himountain.pl lub telefonicznie 733 557 072 , wraz z kopią dokumentu zakupu oraz formularzem.
Koszty wysyłki wymienianego towaru pokrywane są przez Zamawiającego.

 

Wymiany dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być wymieniony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie (np. folię chroniącą wyświetlacz) lub plomby zabezpieczające towar.

 

Jeśli wszystkie ww. warunki wymiany towaru zostaną spełnione, odeślemy towar na koszt sklepu internetowego HiMountain.

  

Wymiana powinna następować tylko i wyłącznie w ramach tego samego modelu.

Jeżeli zachodzi konieczność wymiany towaru na inny model, należy skorzystać z opcji zwrotu, a następnie złożyć kolejne zamówienie na inny towar.


 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.