• Moje konto
    Zaloguj się
0
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Zwroty i wymiana

Zwroty towaru 

 

Kupując u nas, masz pewność, że masz aż 30 dni na zwrot towaru. Oznacza to, że masz wystarczająco czasu, aby przemyśleć zakup i upewnić się, że jesteś w pełni zadowolony/a z produktu, bez presji czasowej. Twój komfort i satysfakcja są dla nas najważniejsze!

 

W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, odeślij dobrze zapakowany towar terminie do 30 dni, na adres:

HiMountain Sklep Internetowy
ul. Armii Krajowej 9A (pok. 020)
41-506 Chorzów

 

Prosimy o dołączenie do przesyłki informacji o numerze zamówienia lub nazwisko osoby na którą zostało ono złożone.


Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.

 

Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu.

Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny zamawianego towaru, nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru, poprzez uznanie rachunku karty płatniczej lub w przypadku e-przelewu rachunku bankowego, użytej we wcześniejszej transakcji zakupu tego towaru, lub poprzez wykonanie przelewu przez Globewalker Sp. z o.o. na wskazane przez Zamawiającego konto.


 

Wymiana towaru

Zakupiony poprzez sklep internetowy HiMountain towar można wymienić do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, jeżeli towar ten nie nosi śladów użycia, jest w stanie umożliwiającym dalszą odsprzedaż, a towar na wymianę jest dostępny na magazynie.

 

W przypadku podjęcia decyzji o wymianie towaru, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie do 30 dni, od daty otrzymania towaru, na adres:

HiMountain Sklep Internetowy
ul. Armii Krajowej 9A (pok. 020)
41-506 Chorzów

 

Prosimy o dołączenie do przesyłki informacji o numerze zamówienia lub nazwisko osoby na którą zostało ono złożone i wskazania produktu/rozmiaru jaki ma być wysłany w zamian.
 

Koszt wysyłki (do HiMountain) produktu do wymiany pokrywany jest przez Zamawiającego.

Koszt wysyłki (do klienta) produktu wymienionego pokrywany jest przez HiMountain. 

 

Wymiany dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego. Jeśli wszystkie ww. warunki wymiany towaru zostaną spełnione, odeślemy towar na koszt sklepu internetowego HiMountain.

 

Jeżeli zachodzi chęć wymiany towaru na inny model, należy skontaktować się ze sklepem internetowym HiMountain sklep@himountain.pl lub telefonicznie 32 307 01 02